Profesjonalne zarządzanie obslugą klienta

Termin: 12-13.02.2018 r. / Miejsce: Warszawa

CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów, identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi, nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży, nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez postawy i zachowania, rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

GRUPA DOCELOWA
Szkolenie adresowan jest do handlowców, pracowników działu obsługi klienta i działu sprzedaży.

PROGRAM
1.    Klient
•    Kim jest Klient?
•    Oczekiwania Klientów wobec obsługi
2.    Bezpośrednia obsługa Klienta
•    Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy z Klientem
•    Obsługa Klienta a współpraca z Klientem
•    Struktura rozmowy z Klientem
3.    Efektywna komunikacja
•    Kiedy komunikacja jest efektywna?
•    Narzędzia efektywnej komunikacji
4.    Powitanie
•    Budowanie pierwszego wrażenia (rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kreowaniu pierwszego wrażenia)
•    Etapy powitania
5.    Ustalenie celu rozmowy i szczegółów pozwalających na przygotowanie i zaprezentowanie rozwiązania
•    Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy?
•    Pytania jako narzędzie pozwalające ustalić cel rozmowy oraz poznać potrzeby i oczekiwania Klienta (klasyfikacja pytań, zasady związane z zadawaniem pytań)
•    Techniki aktywnego słuchania (parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie)
6.    Typologia Klientów i dostrajanie się do poszczególnych typów
•    Typologia Klientów
.       Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń
•    Jak prowadzić efektywne rozmowy z poszczególnymi typami? (dostrojenie się na poziomie werbalnym i niewerbalnym)
7.    Kontrolowanie rozmowy oraz przekazywanie informacji i propozycji rozwiązań
•    Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową
•    Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi
•    Pozytywny język
•    Język korzyści
•    Nawiązywanie do wypowiedzi Klienta (technika logicznej perswazji)
8.    Odpowiadanie na zastrzeżenia Klientów
•    Kategorie zastrzeżeń
•    Metody uchylania zastrzeżeń
9.    Asertywność podczas rozmowy telefonicznej
•    Zachowanie asertywne
•    Asertywna odmowa
•    Reagowanie na atak i krytykę
10.    Podsumowanie i zakończenie rozmowy
•    Podsumowanie – standard podsumowania
•    Zakończenie rozmowy - standard zakończenia
11.     Skuteczne techniki finalizacji
.      Technika trybu warunkowego
.      Technika drobnych alternatyw
.      Technika połączona
.      Technika pytań alternatywnych
.      Technika oparta na zasadzie zgody domniemanej
12.    Manipulacje ze strony klientów – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
.      Istota manipulacji i perswazji
.      Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację
.      Technika „dostrajania” i „prowadzenia”

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa

  • jednej osoby - 750 zł netto + 23 % VAT
  • dwóch osób z jednej firmy -  739 zł/os netto + 23 % VAT

Cena obejmuje:
koszt uczestnictwa, materiałów szkoleniowych, przerw kawowych oraz obiadu.
Noclegi rezerwują i opłacają Państwo indywidualnie.

Termin
Zajęcia odbywać się będą w centrum w/w miast w godzinach: 10.00 – 15.30.
O dokładnym miejscu szkolenia poinformujemy Państwa najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie go mógł przeprowadzić.

Kontakt
Zgłoszenie uczestnictwa przyjmuje i szczegółowych in-formacji udziela:
Magdalena Rogalska
tel. (22) 464 97 19,
fax (22) 46-49-752, 53-70-181
e-mail: magdalena.rogalska@irip.pl

Dane do przelewu
Płatności należy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia 5 dni przed terminem szkolenia na wskazane na potwierdzeniu konto.
Na przelewie prosimy umieścić: temat i datę szkolenia oraz nazwiska uczestników.
Zgłoszenie powinno zawierać: temat i datę szkolenia, nazwiska i stanowiska uczestników oraz dane do wystawienia faktury.
Rezygnacje przyjmujemy pisemnie nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem spotkania.
Po tym terminie obciążamy Państwa kosztami uczestnictwa w wysokości 100 % ceny.

>>> powrót